Mediterrán tetőcserép, sík és hullámos cserép

  • Az oldal üzemeltetője: Hofstädter Építőanyag Centrum Kft.
    2085 Pilisvörösvár, Budai út 20/c.
  • Beton alapanyag

    A Terrán cserepek beton alapanyagból készülnek, a beton mint alapanyag már több ezer éve használják. Az ókori görögök  Kr.e. 2000-ben használták már a mész és homok keverékét, a rómaiak vulkáni hamut is kevertek hozzá. A 2000 éves Pantheon kupoláját a mai napig megcsodálhatjuk.

  • Természet ihlette színek A Terrán tetőcserepek harmonikusan illeszkedik környezetünkbe a jól eltalált természetes színeknek köszönhetően, ezáltal esztétikailag nagy szerepet vállalnak a környezet alakulásában.

FőoldalSzállítási információk
Szállítási információk

Megrendelés

A legkisebb megrendelhető mennyiségek az alábbiak, melyeket kérünk a megrendelésnél figyelembe venni:
a./ Alapcserépnél a Coppo, Danubia és Standard termékvonal esetében mindig 42-nel (max. 252 db/raklap), a Rundo, Zenit  és Synus termékvonalak esetében 40-vel (max. 240 db/raklap) oszthatónak kell lennie a megrendelt mennyiségnek a törésmentes szállítás érdekében.

b./ Kúpcserepek rendelésénél a megrendelt mennyiségnek 4-gyel oszthatónak kell lennie (max. 128 db/raklap).

Szállítás

4 egész raklap termék megrendelése és egy időben történő fuvarozása esetén, azokat díjtalanúl címre szállítjuk.

A feltüntetett árak a 2013.07.01.-vel bevezetett útdíjat tartalmazzák.

A gyár minden Terrán  raklap után Br. 2667 Ft betéti díjat és Br. 4953 Ft raklap használati+csomagolási díjat számít fel, melyet cégünk is kénytelen továbbhárítani vásárlói részére. Az építőanyag felhasználása után az raklapokat telephelyünkön teljes (Br. 2667 Ft) áron (az eredeti számla bemutatása mellett) visszavásároljuk.  

A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft általános szerződési feltételei:

Cégünk, a Terrán Tetőcserép Gyártó Korlátolt Felelősségű Társaság, az első magyar betoncserép gyártó vállalat (1920). Termékeink minősége megfelel a Magyar Szabványnak. A magyar tulajdonú, hazai tetőrendszerre családunk harmadik generációja nyújt Önnek garanciát.

A cégünk által gyártott beton tetőcseréprendszer elemeit kizárólag szerződött viszonteladói partnereinken keresztül értékesítjük, kivéve az egyes termékek pótlását, amely esetben az egyes Vevőket közvetlenül is kiszolgáljuk (közvetlen vevői értékesítés).

A Vevők a viszonteladói kereskedelmi Partnerünkkel kerülnek közvetlenül jogviszonyba, kivéve a termékpótlásokat. Cégünk a termékek Vevőivel a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint, mint a megrendelés címzettjeivel kerül kapcsolatba, kivéve a pótlás érdekében történő közvetlen vevői értékesítést.

A jelen Általános Szerződési Feltételek Vevőkkel történő megismertetése a kereskedelmi Partnerek feladata és kötelezettsége, melynek elmulasztásából eredő kárért a kereskedelmi Partnerek cégünkkel szemben felelősséggel tartoznak.

Jelen Általános Szerződési Feltételek valamennyi cégünk által gyártott és forgalmazott termék értékesítésére vonatkozik (kivéve a Renova termékcsaládot), függetlenül a szerződő Partner személyétől.

Kérjük, hogy az alábbiakat megrendelés előtt olvassa el, mert cégünk kizárólag az alábbi feltételekkel vállalja a tetőcseréprendszer egyes elemeinek értékesítését és a Vevők, mint címzettek részére történő leszállítását.

1.  A terrán tetőcserép gyártó Kft. díjmentes szolgáltatásai a következők: a./ szaktanácsadás,

b./ felelősségvállalás nélkül megközelítő anyagszükséglet-számítás,

c./ a megvásárolt termékek építési helyszínre szállítása és lerakodása (a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint), d./ országos szervizhálózat fenntartása és működtetése.

2.  A szerződés létrejötte

2.1.    A szerződés a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint, a mindenkor érvényes és hatályos árak alapulvételével jön létre. A Vevő kitölti és leadja a kereskedő Partner részére a termékeinkre vonatkozó megrendelését, majd a Partner eljuttatja cégünkhöz a megrendelését, mely alapján cégünk és a Partner között a szerződés a Partner megrendelésének visszaigazolásával jön létre.

2.2.    Telephelyeinken történő, elsősorban pótlást szolgáló vásárlás esetén a szerződés ráutaló magatartással a Vevő által cégünk részére adott megrendelés leadásával és a vételár megfizetésével jön létre.

3.  Megrendelések

3.1.    A megrendelést a Partner írásban, vagy cégünk Internet Sales (ISA) kereskedelmi rendszerén keresztül adja le.

3.2.    A megrendelésnek tartalmaznia kell, hogy mely terméktípusból, milyen színben, hány darabot kíván vásárolni a Partner, illetve a Vevő, valamint közölnie kell a pontos szállítási és értesítési címet.

3.3.    Amennyiben a pótkocsis szerelvény a szállítási címre nem tud behajtani, úgy a megrendelésnek tartalmaznia kell azt is, hogy a Vevő (címzett) az árut a gépjárműszerelvény vontatóján kéri kiszállítani.

3.4.    Amennyiben a Vevő (címzett) pontos szállítási címet nem tud megadni, úgy köteles utcát és házszámokat is tartalmazó részletes leírást, ill. rajzot mellékelni a megrendeléshez, melyen a szállítási címet egyértelműen be kell jelölnie.

3.5.    Megrendeléskor kérjük közölni a kért szállítási időpontot, amelyet a Gyártó szállítási részlege külön egyeztet a kereskedelmi Partnerrel, vagy közvetlenül a Vevővel (címzettel).

3.6.    A legkisebb megrendelhető mennyiségek az alábbiak, melyeket kérünk a megrendelésnél figyelembe venni:

a./ Alapcserépnél a Rundo, a Zenit és a Coppo termékvonal esetében mindig 40-nel (max. 240 db/raklap), Danubia (Resistor) termékvonalak esetében 42-vel (max. 252 db/raklap), a Standard és Danubia (ColorSystem) termékvonalak esetében pedig 44-gyel (max. 264 db/raklap) oszthatónak kell lennie a megrendelt mennyiségnek a törésmentes szállítás érdekében.

b./ Kúpcserepek rendelésénél a megrendelt mennyiségnek 4-gyel oszthatónak kell lennie (max. 128 db/raklap).

3.7.    A rendelés visszaigazolása faxon vagy e-mailben történik.

3.8.    A megrendelés visszaigazolásával közöljük a szállítás előrelátható időpontját és összegét. A Partner és a Vevő (címzett) a megrendelés megküldésével tudomásul veszi, hogy a visszaigazolásban szereplő időpont és annak összege cégünkre nem kötelező érvényű, azok kizárólag a teljesítés várható időpontjára vonatkozó tájékoztató adatoknak minősülnek.

3.9.    A visszaigazoláskor megadott időpont utáni teljesítés esetén, azzal összefüggésben a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. semminemű felelősséget nem vállal, ezzel összefüggésben cégünkkel szemben jogi úton semmilyen igény nem érvényesíthető.

3.10.  A szállítás tényleges időpontjáról 1-4 munkanappal a kiszállítást megelőzően telefonon vagy SMS-ben értesítjük a Partner megrendelésén Vevőként vagy címzettként megjelölt személyt.

3.11.  A Terrán termékek CSAK és kizárólag cégünk előzetes írásbeli hozzájárulásával szállíthatóak külföldre.

4.  árak

4.1.    A mindenkor hatályos és érvényes árlistán szereplő eladási árak az ország egész területére és valamennyi megrendelésre érvényesek az új árlista hatálybalépéséig.

4.2.    új árlista kibocsátása esetén az abban szereplő nettó árak a cégünkhöz még be nem érkezett megrendelésekre vonatkoznak, a már beérkezett megrendelésekre a megrendelés beérkezésekor hatályos árlista nettó árai az irányadóak.

4.3.1. A hatályos árlista árai tartalmazzák a termékeknek a Vevőhöz (szállítási címre) történő egyszeri szállítás és lerakodás költségét is, 4 raklap, vagy a feletti megrendelési mennyiség esetén.

4.3.2. Az árlistában szereplő árak nem tartalmazzák az Általános Logisztikai Díjat, melyet minden esetben a vételár megfizetésével egyidejűleg külön kell megfizetni. Ez a  díj a mindenkor érvényes árlistán külön feltüntetésre kerül.

4.3.3. Az Általános Logisztikai Díj többek között tartalmazza a raklap betétdíját, melyet az ÁSZF 6. pontja szerint áll módunkban visszatéríteni.

4.3.4. A 4 raklap mennyiséget el nem érő megrendelés esetén a szállítási költség külön felszámításra kerül, melynek mértékét a mindenkor hatályos árlista ugyancsak tartalmazza.

4.4. Amennyiben a termék Vevője az általa a Partnertől megrendelt árut maga szállítja el, szállítási költségtérítésre nem jogosult.

4.5. Cégünk vállalja, hogy a megmaradt  fél-, illetve egész raklap, sértetlen állapotú alapcserepet, valamint a továbbértékesíthető beton-, fém- és műanyag kiegészítő termékeket a cégünktől történt vásárlástól számított 6 hónapon belül a kereskedelmi Partner által, vagy a Vevő által közvetlenül cégünk telephelyére (Bóly vagy Kunszentmiklós) eredeti csomagolásban történő visszaszállítása és az eredeti szállítólevél bemutatása esetén - az eredeti vételárat a nettó listaárból számolt 20%-os kezelési költséggel csökkenttett áron - visszavásároljuk kereskedelmi Partnerünktől.

5.  szállítás

5.1.    A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. a szállítást 40 tonna össztömegű pótkocsis járműszerelvényekkel végzi.

5.2.    A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevőt (címzettet) a Partner képviselőjének kell tekinteni.

5.3.    Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a Partnernek a megrendelőlapon jeleznie kell. A behajtási engedély beszerzése és fuvarozó részére történő átadása a kereskedelmi Partner kötelessége azzal, hogy ezen kötelezettségét jogosult a terméket tőle megvásárló Vevőre áthárítani. A Partner köteles gondoskodni arról, hogy a behajtási engedélyt ő vagy a Vevő (címzett) legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző részére.

5.4.    A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely pótkocsis járműszerelvény közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a cserép biztonságos, törésmentes elhelyezését.

5.5.    Ha a megadott szállítási cím 40 t össztömegű pótkocsis járműszerelvény közlekedésére, illetve a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Partner akár a Vevő útján is köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket cégünk részére megtéríteni.

5.6.    Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Partner költségére ismételjük meg, melyet ő jogosult Vevőjére áthárítani. Ez esetben a Partnernek az újbóli kiszállítási költséget előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.

5.7.    Amennyiben a Partner a jelen ÁSZF 3.3. pontjában írt kötelezettsége ellenére nem jelzi a Vevő gépjárművontatóra történő rakodási igényét, akkor az ebből eredő pluszköltség a Partnert terheli.

5.8.    A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett), vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.

5.9.    A szállításkor az áru átvételekor a Vevőnek (címzettnek), vagy képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie, melyről a Partner köteles gondoskodni. Amennyiben a Vevő (címzett) nincs jelen az áru átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az a Partner és a Vevő kockázatát képezi. Ha a konkrét szállítási napon a Vevő vagy képviselője az átvételnél személyesen - erre irányuló kötelezettsége ellenére - nem jelenik meg, és képviseletéről sem gondoskodott, a szerződésszerű teljesítést a termék lerakásával megtörténtnek tekintjük.

5.10.  A szállításból eredő esetleges töréskárt a Vevő (címzett) köteles a szállítólevélen feltüntetni, illetve ha az átvételnél sem vevő, sem képviselője nincs jelen, az esetleges töréskárt a mellékelt Jótállási Adatlapon a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

5.11.  Amennyiben cégünk a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. volt a fuvarozó, vagy a fuvaroztató, abban az esetben területi képviselőnk útján ellenőrizzük a töréskárt, és annak jogossága esetén azt kizárólag az eltört termékek pótlásával rendezzük, cégünknek árvisszatérítésre nincs módja.

5.12.  A Vevő (címzett) köteles a törött darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.

5.13.  A Partner vagy a Vevő saját fuvareszközével, vagy általuk szervezett fuvarral történő elszállítás esetén az áru átadás-átvétele a cégünk telephelyén történik meg, ez esetben mindennemű töréskár a Partnert, illetve az árut elszállító Vevőt terheli.

6.  csomagolás

6.1.    A termékek szállítása a cserép típusával jelölt, zsugorfóliával védett, cégünk nevének monogramjával („M") megjelölt raklapokon történik.

6.2.    A Partner tudomásul veszi, hogy a raklapnak az Általános Logisztikai Díjba foglalt betéti díja van, melyet a termék árának kiegyenlítésével egyidejűleg kell megfizetnie cégünk részére. A raklap sérülésmentes és újrahasználható állapotban a megrendelés helyére történő visszaszállításával egyidejűleg a megrendelés helyén működő kereskedelmi Partner köteles a Vevőktől a raklap betétdíjának árát a raklapok átvételével egyidejűleg készpénzben visszaszolgáltatni, cégünk pedig a raklapok átvételét követő elszámolás során a raklap betétdíját megtéríti a Partner részére a mindenkor hatályos árlistában foglalt betéti díjak figyelembevételével.

6.3.    Cégünk minden partnerétől kizárólag az általa, számlával igazoltan nálunk vásárolt termékekkel küldött, cégünk egyedi jelölésével ellátott raklapok betétdíját téríti vissza. Cégünk az általa az adott partnernek kiszállított raklapokat az alábbiak szerint gyűjti be:

- Minimum 200 db esetén a Partner előzetes írásbeli kérelmére saját költségünkön begyűjtjük azokat.

- A Partner erre irányuló írásbeli kérelmére maximum évi két alkalommal ennél kisebb mennyiség esetén is begyűjtjük a Partnereknél felhalmozódott raklapokat, és azok betétdíját megtérítjük.

6.4. Cégünk a Partner vagy a Vevő által cégünk bármely telephelyére (Bóly vagy Kunszentmiklós) visszaszállított, igazoltan a partner részére általunk szállított mennyiségű, egyedi jelölésű raklapot is átveszi, és azok betéti díját a Partner részére visszafizeti a mindenkor hatályos árlistában foglalt betéti díjak figyelembevételével.

6.5. A raklap kibontását különös gonddal kell elvégezni, mivel a zsugorfólia, illetve a pántszalagok elvágásakor a termékek leborulhatnak, sérülhetnek, amiért cégünk nem vállal felelősséget.

7.  Fizetési feltételek

7.1. Vevőnek az általa megrendelt tetőcserepek és kiegészítő elemek vételárát és az Általános Logisztikai Díjat a megrendelését felvevő kereskedő (Partner) felé kell kiegyenlítenie a kereskedelmi Partnerrel történt megállapodás szerinti fizetéssel.

7.2. A kereskedők (Partnerek) a velük megkötött Értékesítési keretszerződésben, illetve annak mellékleteiben meghatározottak szerint kötelesek megfizetni az általuk rendelt termékek ellenértékét cégünk részére.

7.3. Fizetési késedelem esetén cégünk a késedelem időtartamára a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese mértékű késedelmi kamatot számít fel Partnerrel szemben, melyet Partner a megrendelés cégünk részére történő megküldésével elfogad és tudomásul vesz.

8.  szavatosság, garancia

8.1. Rendeltetésszerű használat esetén a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. garantálja a betontermékek mérethűségét, fagyállóságát, vízzáróságát.

8.2. A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. az általa gyártott illetve forgalmazott termékekre az egyes épületszerkezetek és azok létrehozásánál felhasználásra kerülő termékek kötelező alkalmassági idejéről szóló 11/1985. (VI. 22.) ÉVM-IpM-KM-MÉM-BkM együttes rendeletben előírt szavatosságot vállalja. A felhasználásra kerülő anyagok változása, a beton szilárdulása alatt lejátszódó folyamatok, valamint különféle környezeti és időjárási hatások miatt a betoncserép felületén színeltérések előfordulhatnak. Időleges felületi mészkivirágzás és a színeltérés nem tekinthető minőségi hiányosságnak, ezért erre a  szavatosság nem terjed ki.

8.3. Az előző (8.2.) pont szerinti szavatosságon  felül a gyártó a vásárlástól számított 50 év garanciát vállal a tetőcserepek vízzáróságára, fagyállóságára, méretpontosságára.

8.4. A garancia nem terjed ki a színeltérésre, a mohásodásra, a műanyag- és a fém kiegészítőkre, illetve az elemi károkra. A nem eredeti Terrán tartozékok beépítéséből, illetve kivitelezési hibára visszavezethető károk, hónyomás vagy más mechanikai igénybevétel miatti károsodások nem minősülnek garanciális hibának.

8.5. Cégünk, mint a termékek gyártója nem vállal felelősséget a nem rejtett hibájú, beépített termék kicserélésére és az ezzel kapcsolatos járulékos (pl. bontási és felrakási) költségek megtérítésére.

8.6. Garanciális jogosultság feltétele a kivitelezés időpontjában érvényes Terrán Alkalmazási útmutatóban foglaltaknak, a szakmai irányelveknek és szabványoknak megfelelő kivitelezés   (általános feltétel). A tetőn való közlekedéshez megfelelően rögzített teherelosztó pallót, létrát stb. kell használni. A teherelosztó eszköz nélküli közlekedésből eredő töréskárokra a garancia és a szavatosság nem terjed ki. A cserepek vágását úgy kell elvégezni, hogy a keletkező szálló por ne szennyezze a többi cserepet. Az ebből eredő károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni. 8.6.1. Fagyállósági plusz garancia: A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. az 50 év értékmegőrző garancián belül Fagyállósági plusz garancia körében többlet kötelezettséget vállal a fagykárosodás következtében meghibásodott tetőcserepekre.

A fagyállósági garancia plusz a 8.6. pont szerinti általános feltételek teljesülésén túl kizárólag akkor érvényesíthető, ha a fagykárosodás bizonyíthatóan anyaghibára  visszavezethető okból keletkezett, és a tető megfelelően átszellőztetett volt. Bármelyik feltétel hiánya a plusz garancia érvényesíthetőségét kizárttá teszi.

8.7. A garanciális jogosultságok kezelése a vásárláskor kiállított számla, szállító- és a gyártó által kiállított garancialevél alapján történik. A garancialevél igénylésének módjáról a kereskedő (Partner) tájékoztatni köteles a Vevőt. A garancialevelet a Gyártó állítja ki, miután a Vásárló a kereskedő Partnertől kapott számla másolatát - a vásárlástól számított, legfeljebb hat hónapos jogvesztő határidőn belül - a Gyártó részére eljuttatja postai vagy elektronikus úton  (7754 Bóly, Tompa u. 10., Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez , fax:06-69/569-951). A Gyártó a kitöltött garancialevelet postai vagy elektronikus úton küldi vissza a Vásárló részére. Amennyiben a vevő a garancialevél kiadására vonatkozó igényét a vásárlástól számított hat hónapon túl jelenttette be, a garancia érvényesítésére vonatkozó jogát elveszíti.

8.8. A Vevő garanciális igényét írásban köteles bejelenteni cégünk, mint gyártó felé, mely bejelentéshez minden esetben csatolnia kell a vásárlásról szóló számlát, a leszállítást igazoló szállító- és garancialevelet, vagy azok másolatát. A számla és a garancialevél hiányában annak csatolásáig cégünk nem köteles a bejelentés figyelembevételére.

9.     Késedelmes teljesítés

9.1.     Amennyiben a szállítás tervezett napján szállítási kötelezettségünknek bármely okból nem teszünk eleget, úgy a visszaigazolt szállítási határidő lejárati időpontjától számítva jogosultak vagyunk azt további 15 napon belül teljesíteni.

9.2.     Ha tartós üzemzavar, a termeléshez szükséges anyagok tartós hiánya, közlekedési akadályok vagy egyéb elháríthatatlan okok miatt a cégünk ezen további 15 napon belül sem tud teljesíteni, jogosultak vagyunk a szerződéstől elállni és kötelesek vagyunk ugyanezen időtartamon belül a Partnernek az általa részünkre már megfizetett vételárat teljes összegben visszafizetni.

9.3.     Elállás esetén cégünk a vételár teljes összegű visszafizetésén túl sem kamatot, sem semminemű kártérítést nem fizet sem a kereskedelmi Partnerek, sem a Vevők részére, akik ilyen irányú igényükről a megrendelés megküldésével lemondanak.

10.  Fogalmak

10.1.   Cégünk: A Terrán Tetőcserép Gyártó Korlátolt Felelősségű Társaság (bejegyezve: a Baranya Megyei Bíróságon Cg.02-09-064553 cégjegyzékszámon, székhelye: 7754 Bóly, Tompa M. u.10.)

10.2.   Értékesítési Keretszerződés: kereskedő partnereinkkel kötött szerződés, amely az ezen Általános Szerződési Feltételektől való eltéréseket tartalmazza.

10.3.   Vevő: A terméket a kereskedelmi Partnertől megvásárló magánszemély, jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, vagy más önálló jogalany, aki a termékeink végső felhasználójának és a szállítás címzettjének minősül.

10.4.   Partner: Cégünk kereskedő partnerei, akik cégünk termékeit megvásárolják cégünktől, és azokkal kereskednek.

10.5.   Általános Logisztikai Díj: az áruk megadott megrendelés szerinti kigyűjtése és összeválogatása (komissiózás) költségeit, a csomagolási díjat, a raklap betétdíját, a biztonságos és sérülésmentes szállításhoz szükséges egyéb járulékos költségeket tartalmazza.

11.  vegyes rendelkezések

11.1.   Cégünk, mint a Terrán beton tetőcserepek és kiegészítőik gyártója a technikai változtatás jogát fenntartja, a változtatásokból eredően mindennemű kártérítési, vagy kártalanítási igényt kizárunk.

11.2.   A Partner a megrendelés cégünk részére történő megküldésével elismeri, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket a megrendelés benyújtása előtt megismerte, és tudomásul veszi, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltak irányadóak a cégünkkel kötött szerződéses jogviszonyokban, kivéve amely kérdésekben a Partnerrel kötött külön szerződésben ettől eltérően rendelkeztünk.

11.3.   Cégünk termékeinek tulajdonjoga azok ellenértékének kiegyenlítéséig cégünket illeti meg.

11.4.   A Partner a megrendelés megküldésével feljogosítja cégünket arra, hogy a termékeink ellenértékének határidőre történő meg nem fizetése esetén, megfelelő póthatáridőt biztosító fizetési felszólítást követően a Partner által ki nem fizetett, de a Vevő által még be nem épített termékeinket bármikor saját telephelyünkre visszaszállítsuk. Partner/Vevő a megrendelés megküldésével kifejezetten feljogosítja cégünket arra, hogy saját, ki nem fizetett termékeink visszaszállítása céljából a Partner/Vevő külön engedélye és hozzájárulása nélkül a Vevő/Partner telephelyére, ingatlanába bemenjünk, és termékeinket felrakodjuk, majd onnan Vevő/Partner külön engedélye és hozzájárulása nélkül azokat elszállítsuk. A Partner köteles a megrendelésen a Vevőt írásban nyilatkoztatni arról, hogy amennyiben a termékek ellenértéke cégünk részére nem kerül Partner által megfizetésre, úgy a Vevő feljogosítja cégünket arra, hogy a szállítási címről a ki nem fizetett termékeinket bármikor elszállíthassuk és a szállítási címre az elszállítás érdekében bemenjünk, a termékeinket felrakodjuk, és azokat onnan elszállítsuk.

11.5.   A jelen Általános Szerződési Feltételeknek az esetleges közvetítőkkel, viszonteladókkal, valamint a Vevőkkel történő megismertetése Partner kötelezettsége, melynek elmulasztásából eredő kárért a Partnert felelősség terheli. Ennek keretében a Partner köteles szerződő partnerei figyelmét külön is felhívni a raklapok begyűjtése és a raklapok betéti díjának visszafizetési rendjére.

11.6.   Valamennyi megrendelés és szállítás a jelen Általános Szerződési Feltételben foglalt szabályok alkalmazásával történik, attól eltérni csak és kizárólag közös írásbeli megállapodással lehet.

11.7.   A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. ezúton külön tájékoztatja a Partnert/Vevőt, hogy a jelen ÁSZF 8.7. pontjában meghatározott szerződési feltétel eltér a jogszabályoktól és a szokásos gyakorlattól.

11.8.   Ezen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog, ezen belül a Polgári Törvénykönyv szabályai irányadóak.

11.9.   A mindenkor hatályos és érvényes Általános Szerződési Feltételek hatályos szövege a www.terranteto.hu honlapunkon megtalálható.